Harapan...

Selasa, Oktober 23, 2012

PENGHAKIMAN KG GDW KETENGAH DI PASIR GAJAH 2012

 Ketibaan panel diarak bunga mangga
 Bersedia untuk majlis perasmian
 Koir mengalunkan lagu Kampungku Pasir Gajah
 Wazir menerima sijil penghargaan
 Bersedia untuk taklimat
 Panel menatap profil kampung
 Barisan Panel Penilai
 AJK JKKK dan GDW Pasir Gajah
 Pn Sabariah menerima cenderahati
 En Adnan dari Kesihatan
 En Bakar dari RISDA
 En Redzuan dari PPD Kemaman
 Tn Hj Mat Ghani dari Pej Daerah Dungun
 Menjamu selera ala kampung
 Panel .......menjamu selera
SU Zaik bersama En Arifin dari KETENGAH

Pada 23 Oktober 2012,Selasa tepat jam 1245 tengahari,Kampung Pasir Gajah telah dikunjungi oleh Panek Hakim bagi Pertandingan Kampung GDW Terbaik KETENGAH peringkat akhir 2012.Kehadiran panel telah disambut dengan paluan kompang dan arakan bunga manggar oleh 20 orang anak TADIKA KEMAS Pasir Gajah.Kemudian,panel dialunkan dengan pembukaan  lagu kampung Pasir Gajah yang disampaikan oleh Kumpulan Koir Anak Kampung.

Dalam majlis ini juga turut disampaikan sijil penghargaan kepada Geng Tuntung oleh Persatuan Pemuliharaan Tuntung malaysia kepada wakilnya iaitu En Wazer Mahad.Sijil disampaikan oleh Pn Sabariah Mohamad,Penolong Pengurus,bahagian Kesejahteraan Rakyat KETENGAH.

Panel hakim kali ini terdiri dari En Bakar dari Risda,En CW Ridzuan dari PPD Kemaman,En Kamaruddin Muda dari Felcra,En Adnan dari Kesihatan,Tn Hj Mat Ghani dari Pej Daerah Dungun,En Zulkifli Hashim dan En Zaharuddin dari MARA.

Pembentangan selesai jam 2.00 petang dan panel dijemput untuk menjamu selera di Dewan Orang Ramai sebelum menunaikan solat.Majlis berakhir jam 3.00 petang.

Tiada ulasan: