Harapan...

Selasa, Mac 29, 2011

PERSIDANGAN AGONG UMNO CAW PASIR GAJAH 2011

En.Ali,Veteran UMNO Pasir Gajah
AJK UMNO Bahagian
Kalangan wanita..sebelum majlis bermula
AJK dan ahli yang hadir
YB sedang berucap

Pada 19 Mac 2011.Sabtu malam Ahad,UMNO cawangan Pasir Gajah telah berjaya mengadakan Persidangan Agongnya di Dewan Orang Ramai Pasir Gajah.Majlis yang turut dihadiri oleh Saudara Wan Nordin Wan Omar,AJK UMNO Bahagian telah berlangsung dengan suasana yang penuh harmoni.

Majlis yang bermula jam 920 malam turut dihadiri oleh seramai 139 ahli UMNO Pasir Gajah yang terdiri dari Pemuda,Puteri,Wanita dan Cawangan.Dalam majlis tersebut,hadirin turut diberi peluang untuk turut serta mengenengahkan pendapat dalam usaha memperkukuhkan UMNO di Pasir Gajah.Turut berucap ialah Timb Ketua Saudara Badrulhisyam Jusoh,Ketua Penerangan En Mustafa Muda dan Veteran UMNO En Ali b Ismail selain dari Ketua UMNO iaitu Tn Hj Mohd Nor bin Jusoh.

Perbagai isu semasa diperluahkan oleh beberapa pengucap untuk memberikan kesedaran kepentingan bersatu dan memantapkan UMNO.Hadirin yang hadir juga turut disediakan 20 cabutan bertuah untuk dibawa pulang.

Turut hadir ialah YB Tn Hj Wan Abdul Hakim,ADUN Ayer Puteh dan sempat menjelaskan beberapa isu semasa untuk tatapan hadirin yang hadir.Hadirin yang hadir dijamukan dengan nasi dagang.Majlis selesai pada jam 1120 malam.

Tiada ulasan: