Harapan...

Jumaat, Mac 08, 2013

MESYUARAT KHAS PDM BERJALAN DENGAN TERATUR....PERSEDIAAN PRU 13 AGENDA YANG DIBINCANG


Pn Habshah bentang persediaan JK Perayu Undi

Tn Hj Mohd Nor berucap....

Pn Norzihan menyatakan maklumat tentang ICT

Yang hadir.....

SU PDM...En Zaik

Bendahari PDM Tn Hj Abbas

Pemerhati PDM Paman...Pn Siti Mawartini

Pada 7 Mac 2013,Jumaat malam Sabtu jam 900 malam bertempat di Pusat Daerah Mengundi {PDM} Pasir Gajah telah diadakan mesyuarat khas jawatankuasa kerja PDM bagi mengetahui persediaan PDM Pasir Gajah menghadapi PRU13 ini.

Dalam majlis ini,turut hadir ialah Pengerusi JKKK Kg Paman Pn Siti Mawartini selaku wakil untuk pemerhati bagi UMNO Paman.Pengerusi PDM Tn Hj Mohd Nor bin Jusoh turut mempengerusikan mesyuarat dan mencengar pembentangan persediaan dari semua Ketua JK Kerja.Yang hadir ialah SU PDM iaitu Cikgu Zaik.

Ketua JK Kerja JK PDM yang membuat laporan ialah En Badrulhisyam,En Samsul,En Salim,Hj Abd Rani,En Mohd Saidi,Pn Habshah,Pn Asmida,Pn Norzihan,Cik Fatin,En Afza,En Osman,En Jalil yang melibatkan pelbagai jawatankuasa.Selain itu antaara JK yang hadir ialah En Hjran,En Anuar,Pn Nora,Pn Noorhayati,En Juraimi,En Mohd Said Tanah Lot dan Mohd Said Bt10,Tn Hj Abbas,En Rahim Deraman,En Mat Jen,En Mohd Rofi,Pn Marinirma Maliki,En Izan.

Mesyuarat malam ini telah memutuskan beberapa keputusan yang positif yang akan diambil bagi memastikan JK di PDM akan terus bergerak aktif.Mesyuarat yang bermula jam 930 malam berakhir jam 1100 malam.



Tiada ulasan: