Harapan...

Sabtu, April 20, 2013

UMNO PASIR GAJAH TURUT SERTA DALAM PERARAKAN CALON MENYOKONG BN DI MPK UNTUK PRU13

 Ketua UMNO Pasir Gajah bersama anak buah...
 Menanti untuk ikut berarak dekat Pejabat Penerangan
 Dah sampai dah...ramainya.....
 Calon BN ada kat dalam tuuuuu

 Sampai ke penghujung...dekat MPK
 Anak muda BN Pasir Gajah
 Bawa sepandok ...bawa bendera
 JK Keselamatan Pasir Gajah
 Saudara Mohd Nor Kg Hulu ikut serta
 AJK UMNO Pasir Gajah...bincang lagi tuuuu
 Menanti keputusan diumumkan
 Menunggu .....depan MPK
Berehat di bawah pokok......Hidup BN....

Pada 20 April 2013,Sabtu jam 800 pagi,UMNO Pasir Gajah turut serta menghantar wakil penduduk dari kalangan Veteran,Wanita,Puteri dan Pemuda untuk turut serta menyertai perarakan penamaan calon di MPK Kemaman.

Sebanyak 7 buah kereta diperuntukkan untuk UMNo Pasir Gajah yang akan bersama berarak mengiringi calon ke pusat penamaan calon.Bertolak jam 730 pagi dan ada sebahagiannya terus ke Bangunan UMNO Bahagian Kemaman dan sebahagian lagi menanti di persimpangan jalan.

Penulis melihat keramaian orang yang berpakaian biru mengiringi perarakan ini dengan laungan semangat dan nyanyian semangat untuk memberi sokongan kepada semua calon BN yang bertanding.

Antara wakil penduduk Pasir Gajah yang hadir ialah Tn Hj Mohd Nor Jusoh Ketua UMNO,En Mat Zaik SU UMNO,En Badrulhisyam Timbalan Ketua,En Samsul Ketua Pemuda,En Jalil,En Mat Jen,En Mohd Zin Pok Teh,En Padil Pemuda,En Zulkifli,En Din,En Mat Ludin,En Rofie,En Osman Hitam,En Ismail Ghani,En Mohd Said Bt10,Kamal Bt10,En Aduka dan En Wazil Kg Hulu,En Azhar Poklong,En Mohd Nor Kg Hulu,4 orang geng belia dan beberapa orang lagi yang penulis tak tulis di sini.

Setelah diumumkan nama calon yang bertanding jam 1020 pagi,penulis bersama rombongan lain mula berangkat pulang ke Pasir Gajah dengan semangat untuk MEMULAKAN GERAKERJA DEMI MEMASTIKAN KEJAYAAN BN MENERAJUI PEMERINTAHAN NEGARA YANG TERCINTA INI.......

Tiada ulasan: