Harapan...

Ahad, Januari 01, 2012

MAJLIS SANTAI.....SAMBUT TAHUN 2012

AJK Bakar Ayam.......

Pengerusi JKKK menikmati ayam bakar panas

Nora dan Yono...mendengar dendangan karaoke

 Penyanyi jemputan......
 Tn Hj Mohd Nor memilih ayam
PUTERI dan AJK JKKK yang hadir
 Remaja yang hadir....
AJK yang menguruskan Majlis Santai

Pada Malam 31 Dis 2011 Sabtu malam Ahad,Pemuda UMNO dan Puteri UMNO bersama JKKK dan belia Pasir Gajah telah mengadakan majlis Santai bersama JKKK Pasir Gajah di Dewan Orang Ramai {DORA} Pasir Gajah.

Majlis yang bermula pada jam 9.00 malam ini dihadiri oleh PEMUDA dan PUTERI UMNO serta Belia dan Belia wanis Pasir Gajah.Majlis yang diuruskan oleh AJK Biro Belia JKKK pasir Gajah iaitu En Samsul dan Pn Asmida turut dihadiri olh AJK JKKK Pasir Gajah.

Seramai hampir 150 orang telah hadir dalam Majlis santai sementara menanti Detik 12.00 malam ini  yang dijamukan dengan pelbagai juadah seperti ayam bakar,mee goreng,ikan bakar dan lain-lain lagi.Turut bersama ialah Pengerusi JKKK Tn Hj Mohd Nor bin Jusoh.

Selain dari bersantai dan berbual mesra,hadirin juga dihiburkan dengan alunan lagu karaoke oleh beberapa pengunjung yang ingin menunjukkan bakat.Inilah tanda terima kasih JKKK Pasir Gajah kepada semua BARISAN PEMUDA dan PUTERI UMNO serta belia/beliawanis yang sentiasa menyokong pentadbiran JKKK.

Kata orang,pemimpin datang dan pergi......cuma pertahankan PEGANGAN....memilih UMNO/BN satu kewajipan......PENDUDUK Pasir Gajah sudah KENAL...yang mana INTAN.........kerana sudah menjadi tugas dan KEWAJIPAN PENULIS...mengingatkan hal ini....PILIH BN/UMNO.

Tiada ulasan: