Harapan...

Sabtu, Mei 12, 2012

3 WAKIL UMNO CAWANGAN PASIR GAJAH KE BUKIT JALIL SAMBUT 66 TAHUN UMNO

 Menanti ketibaan YAB MB berucap jam 330 ptg
 Atas trek di Bukit Jalil semasa menuju ke Stadium jam 500 ptg
 Bergambar bersama ..di belakang ialah validrom tempat Dato Lin Cong Wei berlatih
 Menuju ke Stadium
 Ramai yang hadir.....
 Di hadapan pintu masuk Stadium
 Stadium Bukit Jalil di belakang nun
 Penyokong UMNO...semuanya merah
 Sabar menanti PM tiba......rehat dulu
 Susana bermula....
Orang ramai memenuhi tempat di hadapan stage

Pada 11 Mei 2012,Jumaat jam 800 pagi,Su Zaik,Ketua Penerangan Mustafa dan AJk Ibrahim mewakil UMNO Cawangan Pasir Gajah ke Perhimpunan Raksaksa UMNo 66 Tahun di Stadium Bukit Jalil.Mewakili DUN Air Puteh,seramai 40 orang telah menaiki bas yang diketuai oleh Saudara Jabbar dari UMNo Binjai tiba di Bukit Jalil jam 200 petang.

Selepas solat dan menikmati hidangan makan tengahari,semua rombongan  dari TERENGGANU yang berjumlah 224 buah bas yang dianggarkan seramai 11 ribu orang menanti pula kehadiran YAB MB dan Dato Sei Menteri Belia dan Sukan untuk berucap dan memberi amanat kepada Ahli UMNo yang hadir.

Jam 600 petang,selesai menikmati makan malam ,tercari-cari ruang untuk masuk ke Stadium,kawasan yang dkhaskan kepada rombongan Terengganu telah penuh sesak,terpaksa memanjat tangga ke tingkat tiga dan berada di sana menanti ketibaan YAB Presiden UMNO.

Jam 845 mlm,dalam suasana lautan MERAH yang tidak pernah dilihat begitu ramai hampir 100 ribu orang,PM tiba dan menyampaikan ucapan yang penuh BERMARUAH,BERTANGGUNGJAWAB dan BERETIKA.Inilah perhimpunan yang paling HEBAT....RAMAINYA.....MERAH.

Jam 11.00 malam selesai,berarak pulang ke bas dan mula meninggalkan Bukit Jalil pada jam 12.00 malam dalam suasana keceriaan,berkeyakinan dan tiada RUSUHAN.

Ya ALLAH....berikanlah KEMENANGAN kepada UMNO/BN memerintah TERENGGANU dan MALAYSIA dalam PRU13 nanti.AMIN.


Tiada ulasan: