Harapan...

Sabtu, Mac 17, 2012

4 ORANG AJK KOMUNITYI 1MALAYSIA KE SEMINAR PERINGKAT NEGERI TERENGGANU

Pada 16 dan 17 Mac 2012,Jumaat dan Sabtu seramai 4 orang AJk Komuniti 1Malaysia Mukim Pasir semut pasir gajah telah menghadiri Seminar Pemantapan pengurusan K1M yang diadakan oleh Jabatan Peneranagan Negeri Terengganu bertempat di Hotel Tanjung Vista,Kuala Terengganu.

Majlis yang bermula jam 430 petang didahului dengan majlis suai mesra peserta bersama Pengarah Penereangan Negeri Terengganu dan pada jam 830 malam pula di adakan majlis Perasmian Seminar yang dirasmikan oleh YAB Dato Sri Hj Ahmad bin Said,Menteri Besar Terengganu.

K1M Pasir Gajah diwakili oleh En Mustafa bin Muda,En Mat Zaik bin Hj Mohd Yusof,En Ibrahim bin A Rahman dan En M Afzalizam bin Awang Hamat.Dalam majlis perasmian,turut disampaikan ialah Netbook dan geran pentadbiran sebanyak RM3650 yang diterima oleh Timbalan Pengerusi K1M pasir Gajah.
Berehat sebelum mendaftar di lobi hotel

 Majlis makam malam bersama YAB MB semasa perasmian
 Dihadapan sajian buffet
 En Mustafa dan En Ibrahim menerima Netbook dan geran pentadbiran dari MB
 Bersama Pn Aneta dan En Shukri dari PPD Kemaman
 Berehat semasa seminar
 Dalam dewan seminar
 YB Hj Mohd Ramli bin Hj Nuh sedang berucap...jauh di sana
 En Ibrahim dengan mok cek
En Afza dengan Netbook

Pada keesokan harinya,Sabtu diadakan seminar mengenai pentadbiran K1M dan majlis penutupan pula dirasmikan oleh YB Tn Hj Mohamad Ramli bin Hj Nuh,ADUN Tepuh yang juga Timbalan EXCO Agama dan Penerangan Negeri Terengganu.Majlis berakhir jam 2.00 petang.

Tiada ulasan: