Harapan...

Rabu, Mac 07, 2012

PENGHAKIMAN PUSAT DAERAH MENGUNDI UMNO PASIR SEMUT PASIR GAJAH

Pada 6 Mac 2012,Selasa malam Rabu,JK PDM Pasir Semut yang terdiri dari AJK UMNO Cawangan pasir Gajah dan AJK UMNo cawangan Paman telah mengadakan satu majlis dua dalam satu  iaitu Majlis Jamuan Mesra Penduduk dan Program Sambutan Hakim Pertandingan PDM Peringkat DUN Ayer Puteh.

 Para panel yang terdiri dari AJK Puteri,APMT,AJK Pemuda dari DUN Ayer Puteh telah disambut oleh Pengerusi PDM dengan iringan paluan kompang.AJK PDM pasir Semut yang berbaris berbaju jaket hitam telah menyambut kehadiran panel.
 Hakim berbual dengan AJK PDM Pasir Semut
 Panel hakim di dalam bilik gerakan PDM Pasir Semut
 Setiausaha PDM menyampaikan taklimat
 AJK Wanita PDM Pasir Semut
 Pada malam ini juga diadakan majlis Jamuan Mesra antara penduduk pasir Gajah bersama AJK UMNO cawangan pasir Gajah dan Paman.Dianggarkan seramai hampir 200 orang elah hadir memberi sokongan kepada AJK PDM bagi mengalukan kehadiran para hakim.
 Ketua Puteri Cawangan UMNo Pasir gajah melayan tetamu
 Pengerusi dan SU bergambar dengan SU UMNo Bahagian

Selepas majlis sambutan,panel hakim telah dibawa masuk ke Bilik Gerakan PDM dansetiausaha PDM memulakan program dengan iucapan aluan.Kemudian Pengerusi Panel telah menmperkenalkan para hakim serta Pengerusi PDM tn Hj Mohd Nor juga memperkenalkan JK PDM Pasir Semut.Kemudian SU menyampaikan taklimat.Setelah selesai taklimat.sesi soaljawabpun bermula.

Majlis kemudian diikuti dengan jamuan ringan AJK PDM bersama panel hakim .Majlis malam ini juga turut diserikan oleh kehadiran Setiausaha UMNO Bahagian Kemaman,Saudara Rosli Ahmad.Majls berakhir jam 1030 malam.

Tiada ulasan: