Harapan...

Isnin, April 02, 2012

PERASMIAN BERKELOMPOK PERSIDANGAN AGONG UMNO KEMAMAN

Pada 1 April 2012,Ahad,telah berlangsung perasmian berkelompok Persidangan Agong UMNO bagi Cawangan,Wanita,Puteri dan Pemuda UMNo Daerah Kemaman yang berlangsung di Dewan MPK Kemaman.

Persidangan dirasmikan oleh YAB Ketua UMNO Bahagian Kemaman Dato Sri Hj Ahmad bin Said,Menteri Besar Terengganu yang mana turut hadir ialah Timbalan Ketua UMNo Bahagian dan Naib Ketua UMNo Bahagian selain dari YB dan AJK UMNO bahagian Kemaman.







Barisan kepimpinan UMNO Cawangan Pasir Gajah telah menghantar 4 orang wakil puteri,8 orang wakil pemuda,10 rang wakil wanita dan 12 orang wakil Cawangan.Antaranya ialah Tn Hj Mohd Nor Jusoh,En badru lhisyan,En Mat Zaik,En Mustafa Muda,En Mohd Saidi Abd Ghani,En Maliki Ali,En Ibrahium A Rahman,Pn Nora Jusoh,Pn Habshah,Pn Hjh Timah pandak,Pn Norzihan Abdullah,Cik Norazlina Ghani,Cik Lina Abdullah dan beberapa nama lagi.

Dalam majlis ini juga disampaikan hadiah pertandingan Pusat Daerah Mengundi,yang mana Pusat Daerah Mengundi Pasir Semut mendapat tempat ketiga di DUN Ayer Puteh yang memenangi hadiah RM1000.Hadiah disampaikan oleh YAB MB.

Tiada ulasan: