Harapan...

Sabtu, Februari 11, 2012

PROGRAM INFO 1MALAYSIA: CERAMAH MAULIDUR RASUL

pada 11 Feb 20112,Sabtu,Wanita UMNo Cawangan Pasir Gajah  bersama JKKK dan K1M telah mengadakan program Murni iaitu Jamuan Petang serta Ceramah Perdana Maulidur Rasul 2012 di Dewan Oerang Ramai Pasir Gajah.

Banner Program
Ketua kampung hadir sama
AJK Pendaftaran
Pn Aneta Ahmad fari PPD menyampaikan ucapan
Hadirin kaum ibu
Menerima hadiah hamper
Berselawat diketuai oleh Imam Abbas
Menyampaikan sumbangan
AJK menikmati jamuan
Menikmati jamuan 

Majlis yang bermula jam 245 petang mula dihadiri oleh penduduk Pasir gajah seramai 144 orang yang mana ianya terdiri dari penduduk dikalangan lelaki dan wanita.Program yang dijalankan ini turut diohadiri oleh wakil Pejabat Penerangan Daerah Kemaman,Pn Aneta bt Ahmad,Tn Hj Mohd Nor Jusoh Pengerusi JKKK,Ketiua Wanita UMNO Cawangan Pn Habshah bt Ali,Timbalan Pengerusi K1M En Mustafa Muda.

Penceramah pada hari ininialah Ustazah Pn Hjh Rabiah bt Khalek dari Pejabat Agama Daerah Kemaman.Selain itu majlos turut menyediakan 60 hamper epada hadirin yang hadir yang merupakan sumbangan daei Pejabat Parrlimen UMNO/BN Kemaman dan 10 lagi dari Pejabat Penerangan Daerah Kemaman di bawah peruntukan Info Komuniti 1 Malaysia.Majlis berakhir jam 500 petang.

JK K1M Pasir Semut Pasir Gajah mengucapkan berbanyak terima kasih kepada Pn Aneta Ahmad dari Pejabat Penerangan Daerah Kemaman kerana memilioh Pasir Gajah sebagai destinasi menjayakan Program Info 1Malaysia tahun ini.

Tiada ulasan: