Harapan...

Selasa, Julai 31, 2012

AGIHAN BAUCER DANA RAYA 2012: PENDUDUK RAMAI YANG HADIR DI BANGUNAN UMNO PASIR GAJAH

 Baucer....
 Bendahari JKKK...Harun
 Ketua UMNO memantau anak buah buat kerja
 Penerima yang adir
 SU {bersongkok} tolong cari juga
 Penduduk adu masalah kepada ketua UMNO
 AJK yang bertugas
 Tunggu giliran
 Beratur....ikut BARISAN
 Jumpa doh....terima kasih En Jalil...
 En Juraimi bersama KP dan baucer.....
 Tunggu baucer
 MIDA...tengoh cari baucer

Pada 30 Julai 2012,Isnin,JKKK dan UMNO Cawangan telah mengadakan majlis pengagihan baucer dana raya bagi pemohon dari Pasir Gajah yang berjumlah hampir 400 orang.Majlis ini dibuat bagi memudahkan pemerima membuat tuntutan bayaran yang akan dibuat pada 1 OGOS 2012 Rabu di Dewan Pasir Gajah.

Pengagihan baucer ini telah dibuat di Bangunan UMNO Cawangan Pasir Gajah yang antara lain bertujuan menghidupkan suasana urusguna bangunan tersebut untuk mendekatkan penduduk kepada UMNO sebagai parti yang memerintah Terengganu.

Turut hadir ialah Ketua UMNo Cawangan Pasir Gajah,Tn Hj Mohd Nor bin Jusoh bersama barisan AJK UMNO dan JKKK Pasir Gajah.Baucer dibahagikan kepada baucer OKU,baucer waerga emas,baucer ibutunggal dan baucer warga miskin.

Antara yang mengagihkan baucer ialah Pn Nora,Pn Asmida,En Jalil,Pn Norzihan,En Harun dan En Afzalizan.
Turut memberi penerangan tentang penetrimaan baucer ialah Ketua penerangan UMNo Pasir Gajah,En Mustafa Muda dan SU UMNO Cawangan En Zaik Mohd Yusof.Turut memberi sokongan dalam program ini ialah Ketua Wanita UMNO Pasir Gajah,Pn Habshah bt Ali dan Bendahari JKKK En harun@Ibrahim A Rahman.Majlis bermula jam 945 malam dan berakhir jam 1045 malam.

Tiada ulasan: