Harapan...

Rabu, Ogos 31, 2011

SUMBANGAN UNTUK JEMAAH TADARUS MASJID

jEMAAH lelaki yang hadir
Hjh Mak Ngah Sanah menerima sumbangan dari Ketua Kampung
Ketua Jemaah Tadarus Wanita Pn Hjh Nor Rahyati
Din Rumah Murah
Pok Abas turut bertadarus tahun ini
Jemaah wanita yang hadir

Pada 25 Ramadhan 1432 bersamaam 25 Ogos 2011,Khamis,JK Masjid telah mengadakan majlis berbuka puasa untuk meraikan 25 orang Jemaah Tadarus yang telah mengtadaruskan Al quran sempena bulan Ramadhan Al Mubarak di Masjid Pasir Gajah.

Seramai 25 orang telah menggunakan kesempatan di bulan ramadhan ini untuk bertadarus iaitu 15 orang dari Jemaah Wanita dan 10 orang dari kalangan jemaah lelaki.Jemaah wanita diketuai oleh Hjh Nor Rahyati dan jemaah lelaki pula diketua oleh AJk masjid iaitu Din Rumah Mutrah.Antara jemaah lelaki yang bertadarus ialah Saudara Din bank,Pok Pa,Zaik Cikgu,Halim Pok Soh,Hj Othman mardi,Din Rumah murah,ahmad Bilal dan Azmi Pok Musa,Yono, Pok abas dan dua tiga orang lagi.

Antara Jemaah wanita yang bertadarus ialah Mak Long sanah,Mak ngah Pok abas, Zainun,Maimon,Mak wok, Mak su Semah,Mek Cik seman,Siti easah,Salamiah,Kak mah,Wan Nik,Mok Su Pok Su Seman,Hjh Nor Rahyati,Cik Long Azhar,Normah.

Sumbangan untuk jemaah tadarus disamaikan oleh Ketua Kampung iaitu Tn Hj Mohd Nor bin Jusoh.Semua jemaah yang bertadarus hadir dalam majlis tersebut.JK Masjid mengucapkan berbanyak terim,a kasih kepada Ketua Kampung kerana sudi menghulurkan sumbagan.

Tiada ulasan: