Harapan...

Jumaat, Disember 16, 2011

PEMIMPIN UMNO UNTUK KESEJAHTERAAN RAKYAT DARI PASIR GAJAH


Pada 16 Dis 2011,setelah puas membelek-belek  gambar melalui internert,tiba-tiba mata ini terpandang 3 wajah yang sememangnya amat dikenali,Mereka ini pejuang UMNO dari Kampung Pasir Gajah,Pejuang yang merupakan orang dari PARTI KERAMAT iaitu UMNO,parti yang meletakkan ISLAM dipersada kegemilangan,memartabatkan ISLAM di tempat yang betul....tidak menggunakan perkataan ISLAM sesuka hati.....menjaga kesucian ISLAM...mereka bertiga ini ialah dari UMNO.

Rasa gembitra bila melihat Pn.Habshah bt Ali,Ketua wanita UMNO cawangan Pasir Gajah berada dalam kelompok kepimpinan peringkat Wanita Bahagian Kemaman,kerana ini merupakan satu wadah perjuangan yang pastinya diredhai Allah memandangkan UMNO adalah parti yang mengangkat darjat ISLAM di amat DUNIA.Terbukti bila Malaysia  yang diterajui oleh BN /UMNO diistiharkan sebagai NEGARA ISLAM.Ribuan masjid dibena oleh pemerintah BN/UMNo ini. Ada Bank Islam,Universiti Islam dan macam-macam lagi.

Selain itu,rasa bangga juga bila melihat kelibat wajah sri kandi yang berjiwa besar ini,Pn Asmida bt Abd Rahman yang merupakan Ketua Puteri UMNO cawangan Pasir Gajah yang juga merupakan AJK PUTERI UMNO Bahagian Kemaman.Memilih saluran yang betul...bergiat dalam UMNO yang sudah semestinya salah satunya ialah meletakkan ISLAM di tempat yang membanggakan.Tanpa UMNO entah macam mana jadinya ISLAM di negara ini...bimbang teramat sangat rasanya.

Tambahan pula,Pasir Gajah juga mempunyai seorang lagi yang begitu aktif di peringkat UMNO Bahagian,iaitu Saudara Mohd Nazri bin Othman,AJK Pemuda UMNO Bahagian Kemaman.Kehadiran beliau sememangnya diharapkan membawa impak kepada kemajuan Pasir Gajah.

Kepada ANDA bertiga......UMNO Cawangan Pasir Gajah doakan agar anda berjuang demi mempertingkatkan ISLAM dari dalam UMNO kerana kita akui.......UMNO sememangnya sentiasa melakukan tugas untuk MENJAGA ISLAM SETINGGI-TINGGINYA.


Tiada ulasan: